Про захід

Форум Креативних Індустрій цьогоріч відкриває серію професійних заходів в рамках Днів Креативності в Україні. Це проект, який вже декілька років поспіль об’єднує представників креативних індустрій для обговорення актуальних тем: бізнес, маркетинг та комунікації, дизайн, кіно і шоу-бізнес, медіа, технології і стартапи, соціальні ініціативи, тощо. Це майданчик, що створений надихати, аналізуючи досягнення та труднощі сфери, і відкривати перспективи розвитку креативних індустрій. Тут щороку збирається найінтелектуальніша креативна тусовка. Тільки тут ти відчуєш на собі атмосферу максимально наближену до найвідомішого міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions.

МІСЦЕ

НСК “Олімпійський”
Київ, Україна

КОЛИ

П’ятниця-субота
7-8 вересня, 2018


Програма

Кожного дня ми додаємо нових спікерів та теми виступів.
Слідкуйте за оновленнями!
Expand All +
  • 7 ВЕРЕСНЯ

    Перший день буде присвячено питанням успішного впровадження інновацій для бізнесу, пошуку партнерів та розвинення українського інтелектуального продукту. Про українські технології зараз, які згодом можуть змінити правила гри на міжнародному рівні. А ще - про безмежну силу креативного мислення і цифрові технології майбутнього.

  • Шлях споживача стає "frictionless" (неперервним), а традиційні підходи у комунікації втрачають ефективність в еру mobile. Дізнайтесь як закохати в свій бренд покоління Z за допомогою сучасних інструментів.
    Маркетинг і комунікації
    Where
    Сцена Create

  • Що відрізняє бренд від продукту? Чому важливо вкладати в бренд? Як креатив допомагає створювати унікальні точки диференціації? Які цінності бренду "Планета Кіно" і як ми їх підкріплюємо. Як ми створюємо емоційний зв'язок з клієнтом і виділяємося там, де це здається неможливим.
    Маркетинг і комунікації
    Where
    Сцена Insights

  • Уроки безконтактного бою в точках продажів. Як бути завжди готовим до нападу конкурентів, здатних битися до останнього за вашу аудиторію.
    Маркетинг і комунікації
    Where
    Сцена Create

  • Екологія власного інфопростору. Інформаційне здоров’я та відповідальність в корпоративних комунікаціях. Автоматизація визначення інфозагроз та ефективності власних дій.
    Маркетинг і комунікації
    Where
    Сцена Insights

  • Вважається, що креативна робота трапляється тільки в період натхнення, вночі і під впливом речовин, а при великих обсягах і різноманітності завдань важко підтримувати планку креативності. Денис Келеберденко, креативний директор BBDO Ukraine, розвіє ці міфи і по секрету розповість про техніки і ноу-хау, які дозволяють виробляти креативний продукт в промислових масштабах.
    Маркетинг і комунікації
    Where
    Сцена Inspiration

  • Як уникнути «логосрача» в стилі «Ukraine.now»? Чому в одному випадку професіонали хочуть працювати з вашим брифом, а в іншому - ігнорують його? Чому ефективність інвестицій в маркетинг на 90% залежить не від агентства, а від команди «замовника»? Яким має бути ТЗ для країни і як себе ведуть адекватні "музи" креативних команд?
    Маркетинг і комунікації
    Where
    Сцена Insights

  • З чого складається smm стратегія. Чим відрізняється B2B від B2C стратегії. Чи можливо вплинути на рішення B2B партнерів через B2C. Робота з лідерами думок B2B. Чекліст для створення комунікації що продає.
    Маркетинг і комунікації
    Where
    Сцена Create

  • Українські команди молодих креаторів беруть участь у конкурсі Young Lions з 2007 року, але жодного разу не ставали переможцями, на відміну від білорусів, грузин, росіян, румун. Останні 2 роки підготовкою команд займається ADC*UA. Члени клубу- визнані арт- та креативні директори України- приділяють багато часу нашим молодим та перспективним. І цього року ми - майже переможці: неофіційне 4-е місце в конкурсі Print. То чи варто «паритись»?
    Маркетинг і комунікації
    Where
    Сцена Pro

  • Віртуальна реальність знаходить все більше застосувань в бізнес світі і зараз використовується значно ширше ніж тільки в розважальній індустрії. Найбільші корпорації використовують VR для навчання свого персоналу, демонстрації своїх продуктів на виставках, проведенні мітингів у змішаній реальності. Віртуальна реальність навіть використовується для інжинірингу автомобілів, човнів і т.д. Розвиваючись одночасно з іншими технологіями, віртуальна реальність використовується разом зі штучним інтелектом, blockchain, інтернетом речей та іншими компонентами четвертої індустріальної революції. У своїй доповіді я систематизую ринок використання віртуальної реальності для вирішення реальних бізнес завдань на основі різних досліджень і даних. Обіцяю багато цікавих прикладів та демонстрацій. Також поговоримо про розробку для віртуальної реальності, поділюся досвідом нашої компанії, розповім проблеми і рішення при розробці під VR. Буде цікаво і корисно!
    Маркетинг і комунікації
    Where
    Сцена Create

  • 20 квітня 2018 року Кабінет Міністрів України схвалив бренд «Ukraine NOW», який стане основою для позиціювання України в світі. Затвердження цього логотипу викликало палкі дискусії в професійних колах, які не вщухають ще й досі. А тим часом Banda, розробник бренду, отримала престижну нагороду на Red Dot. Що ще не так?
    Маркетинг і комунікації
    Where
    Сцена Pro

  • Із розвитком бізнес-середовищ еволюціонують і прийоми просування та позиціонування брендів на ринках. Перенасиченість інформацією призвела до зменшення ефективності традиційних маркетингових рішень. Так на зміну офлайн-комунікації сьогодні приходять і активно розвиваються такі інструменти як digital-маркетинг, персональний бренд та івенти. Саме про ефективність подій для успішності життя і розвитку бізнес-організацій піде мова у вищезазначеній доповіді.
    Маркетинг і комунікації
    Where
    Сцена Insights

  • Найважливіша метрика YouTube-каналу для бізнесу. Для чого потрібен банер YouTube-каналу? Як оптимізувати YouTube-канал? Які відео знімати бізнесу на YouTube? 10 популярних форматів. Найважливіше в оптимізації YouTube-відео
    Маркетинг і комунікації
    Where
    Сцена Create

  • Візуальний контент стає все ближчим до глядача. Екрани кінотеатрів, монітори, смартфони, VR-шоломи ... Що буде наступним? Як далеко (глибоко) ми готові піти заради розваг? Наскільки нейрофізіологія проникне в кіно, ігри та анімацію? А тим часом штучний інтелект вже вчиться виробляти візуальний контент на будь-яку задану тему. Можливо прийшов час генерувати емоції просто даючи завдання нейромереж і отримувати на виході потрібне відео? Обговоримо питання, на які поки немає відповідей.
    Стартапи і технології
    Where
    Сцена Inspiration

  • Нагорода на Cannes Lions – це світове визнання. Щороку серед переможців - сотні компаній з різних країн. І ще тисячі мріють отримати Лева. Україна в цьому році здобула другу за всю історію незалежності нагороду – Bronze Lion в категорії Design за брендинг Євробачення 2017. Першим Bronze Lion був нагороджений проект «Ukraine Witness» в 2017 році. Учасники Форуму отримають унікальну нагоду дізнатися всі секрети створення переможних робіт від українських «приборкувачів» Левів.
    Маркетинг і комунікації
    Where
    Сцена Pro

  • Світлана розповість про діяльність незвичної структури для нашої держави та що УКФ робитиме для реалізації вітчизняних культурно-мистецьких проектів.
    Стартапи і технології
    Where
    Сцена Insights

  • Розповість як створити та успішно вивести на міжнародний ринок нові міжнародні марки та бренди і досягти успішних торговельних оборотів в сотні мільйонів доларів.
    Стартапи і технології
    Where
    Сцена Inspiration

  • Як програма «Креативна Європа» допомагає вийти стартапу на міжнародний рівень та що вона може запропонувати тим, хто хоче стати конкурентноспроможним не лише на вітчизняному ринку.
    Стартапи і технології
    Where
    Сцена Insights

  • Все частіше ви чуєте про аромамаркетинг та способи маніпулювати свідомістю через запахи. Чи справді працюють такі підходи та на чому базується унікальність процесів, пов’язаних з нюхом? Аромати і мозок – що відомо сьогодні та як це може бути корисним «не-біологам» та «не-парфумерам». Needorium –поєднання наукового та креативного підходу до створення індивідуального ольфакторного продукту без езотерики та неправдоподібних обіцянок.
    Стартапи і технології
    Where
    Сцена Insights

  • Як прорахувати ризики, коли виводиш на глобальний ринок креативні та інноваційні проекти, та як залучити до співпраці партнерів з інших держав.
    Стартапи і технології
    Where
    Сцена Inspiration

  • Натхненна історія одеського підприємця про те, як новому продукту вийти на міжнародний ринок за допомогою краудфандингових платформ. А також – як просувати свої розробки за допомогою різних каналів комунікації.
    Стартапи і технології
    Where
    Сцена Inspiration

  • Особливості прототипування та виробництва для бізнеса та стартапів. Нюанси прототипування: від ідеї до кінцевого продукта на прикладі реальних українських компаній.
    Стартапи і технології
    Where
    Сцена Insights

  • Стефан розбере кейси міжнародних брендів, амбассадором яких є Еліна Светоліна: Dubai Duty Free, Nike, Ulysses Nardin. Він відкрито поговорить з публікою про комерційну і соціальну сторону залучення селебретіс в маркетинговій кампанії.
    Бізнес та інновації
    Where
    Сцена Inspiration

  • Як завдяки новим технологіям створювати корисні сервіси для компаній й громадськості та про які лайфхаки потрібно знати під час роботи з відкритими даними.
    Бізнес та інновації
    Where
    Сцена Create

  • Як шукати ідеї продукту? Як оцінити ідею? Як от ідеї перейти к розробці продукта? Як провалідувати продукт? Як запустити Кікстартер? Як запустити продукт на ринок? Як потрапити в Apple Store?
    Стартапи і технології
    Where
    Сцена Insights

  • Існує величезна кількість проектів із застосуванням технології блокчейн, які можуть бути інтегровані в повсякденне життя простої людини. Уже зараз блокчейн застосовують в роботі урядів різних держав, в медицині, освіті, сільському господарстві, транспортній та логістичній галузях, рекламній індустрії. Однак, існує досить обмежена кількість завершених / працюючих проектів, більшість з них знаходяться в стадії розробки. Питання до обговорення: чи вважають експерти, що технологія масово втілиться в життя і спричинить за собою революційні зміни в суспільстві, або залишиться нішевою історією для світу фінтех?
    Бізнес та інновації
    Where
    Сцена Pro

  • Як створити та просунути на міжнародному ринку шоу-бізнесу успішний зірковий проект.
    Бізнес та інновації
    Where
    Сцена Inspiration

  • Співпраця брендів з музикантами має свою історію та усталені форми, проте часто вона стосується відомих виконавців, які мають популярність і зірковий статус, тоді як площина альтернативної музики лишається поза увагою українських компаній. Водночас саме в цьому сегменті відбуваються тектонічні культурні зрушення та криються перспективні способи комунікації з молоддю. Чому саме альтернативна музика в порівнянні з популярною викликає більше довіри? Як брендам в сучасному світі, де довіра є настільки бажаною та важко досяжною, співпрацювати з виконавцями альтернативної музики? Як така кооперація може вплинути на виконавця, бренд та на музичну індустрію в цілому?
    Бізнес та інновації
    Where
    Сцена Insights

  • Чому цифровізація це не так складно, як може здаватись? Які діджитал-інструменти ведуть до трансформації? Що варто зробити вже цього року, аби ваш бізнес став на шлях цифровізації. 10 простих кроків, які трансформують ваш бізнес.
    Бізнес та інновації
    Where
    Сцена Create

  • Що відбувається зі світом та з Україною? Чому нам випало бути свідками та учасниками таких процесів? Чому зараз? Чому ми? Чим і коли це закінчиться? І що нам з цим робити?
    Бізнес та інновації
    Where
    Сцена Insights

  • Екосистема Programmatic як універсальний інструмент впливу на ЦА. В чому криється сила локальних даних? Де їх брати та як використовувати? Як грамотно застосувати data-продукти до своєї стратегії? Де закінчується маркетинг і починається приватність? Хто знає, що ви робили минулим літом?
    Бізнес та інновації
    Where
    Сцена Inspiration

  • Чому у сучасному світі соціальні зміни можливі лише за умови креативного підходу? Приклади світових та українських кейсів.
    Where
    Сцена Insights

  • 8 ВЕРЕСНЯ

    Другий день - публічна дипломатія і пошук факторів, які впливають на формування національної ідеї. Це спільна відповідальність найактивніших діячів культурного сектору, найсміливіших - з громадського, та найвідвертіших - з державного. Говоримо про кіно, освіту, молодь, ЗМІ, громадські ініціативи, заборонені теми і суспільство в цілому. А також - про те, як не вистачає хороших новин та гумору в нашому житті.

  • Надихаюча історія про мотивацію. Що правильно, “мріяти” чи ставити “ціль”? Як і чому потрібно піклуватися про наше “творче дитя”.
    Творчість і дизайн
    Where
    Сцена Insights

  • Радіо "Культура" - головний радіомайданчик для культурних подій в Україні. Це медіа створює унікальний контент, який годі зустріти в інших засобах масової інформації. Яким чином це може вплинути на життя - ваше особисто та країни?
    Творчість і дизайн
    Where
    Сцена Inspiration

  • Більшість авторів мають загальне уявлення про те, що таке майнові та немайнові авторські права. Але саме зараз, коли відбуваються зміни в сфері авторського права в Україні, необхідно чітко розуміти ще одне - що таке прямі авторські права і як ними керувати.
    Творчість і дизайн
    Where
    Сцена Insights

  • - Креативність - надгенетична здатність людини. Як продати свою творчість. Україна і розвиток особистісного потенціалу. Україна у креативному майбутньому.
    Творчість і дизайн
    Where
    Сцена Inspiration

  • Щорічно, в глобальному мультимедійному світі з'являються нові актуальні професії, а ті, які були раніше - зазнають значних змін. Як це пов'язано з ціною вільного часу або його відсутністю у сучасних людей? Які виклики належить вирішувати творчим фахівцям у сфері креативних і культурних індустрій? І як різноманітні цінності - сфери культури та економіки, органічно поєднати один з одним при розробці нових креативних продуктів?
    Творчість і дизайн
    Where
    Сцена Inspiration

  • Розвиток власного культурного продукту через обмін досвідом з іноземними організаціями. Залучення іноземних спеціалістів/художників, роль Посольств та алгоритм взаємодії куратора/організатора з Посольством. Взаємодія с державними культурними установами - від подання заявки до реалізації проекту. Як це робити та навіщо це вашому проекту?
    Творчість і дизайн
    Where
    Сцена Insights

  • Дискусія буде присвячена темі навчання у сфері кіно та телебачення. Чи навчають в Україні професіоналів індустрії? Чим видрізняється навчання в Україні від навчання в інших країнах? Де шукати кадри? Як застостосувати отримані в Україні знання у роботі з міжнародними проектами?
    Творчість і дизайн
    Where
    Сцена Pro

  • Вплив кіновиробництва на розвиток міста та регіону. Досягнення економічного зростання регіону за допомогою кіновиробництва, підвищення інвестиційної привабливості, покращення соціальної та культурної ситуації у регіоні.
    Творчість і дизайн
    Where
    Сцена Insights

  • Шоу-бізнес - бізнес чи творчість? Комунікація з артистами - договір з печаткою або людські взаємини? Як зорієнтувати рекламу в ефірі ФМ радіостанцій України? Українська танцювальна музика - це круто!
    Творчість і дизайн
    Where
    Сцена Pro

  • Як ми створили креативне ком'юніті у фешені. Що вдалось, над чим працюємо: лайфхаки. Профісійні обєднання - як шлях до порозуміння, укріплення потужності ринків.
    Творчість і дизайн
    Where
    Сцена Insights

  • Що значить бути видавцем сьогодні в Україні та які виклики стоять перед малими видавництвами. У чому особливості малих видавців і як це впливає на культурне поле. Значення самоорганізації на шляху до змін, або як брак якісних та важливих текстів про сучасну культуру та мистецтво приводить до дій. Видавництво як художня практика та роль друкованої книги в цифрову епоху.
    Творчість і дизайн
    Where
    Сцена Insights

  • Серіал «Школа» − це проект, який перевернув ТВ-ринок, довівши, що за маленькі кошти можна зняти праймовий серіал. Серіал «Школа» − це проект, що після 2,5 тижнів в ефірі зібрав на фан-зустріч понад 9 тисяч осіб. Серіал «Школа» − це проект, який придбали декілька зарубіжних країн. Так у чому його феномен? Перш за все – це історія про те, що невелика група людей всупереч всім бюджетам і дедлайнам може зробити маленьку ТВ-революцію, яка за один місяць на екранах перетворила серіал на повноцінне соціальне явище, про яке і поговоримо.
    Культура і життя
    Where
    Сцена Inspiration

  • Зелений Театр — найбільший та єдиний культурний майданчик в Одесі, який об’єднує інтелектуальну аудиторію міста з різними інтересами. Історія його виникнення, ревіталізації, складнощі у роботі та досвід того, як бути першопрохідцями культури в туристичному місті.
    Культура і життя
    Where
    Сцена Inspiration

  • Як створити сучасний культурний проект і одночасно новий комунікаційний простір? Новий бренд та проблеми його позиціонування. Інтерес цільової аудиторії & місія проекту. Запити та виклики у міжнародному контексті - культурні проекти з України мають усі можливості викликати інтерес у світової спільноти. Культурна євроінтеграція та її особливості.
    Культура і життя
    Where
    Сцена Insights

  • Майже кожен чув про існування поколінь X, Y і Z. Є думка, що будь-якому бізнесу і всім маркетологам це знання просто необхідно. Чи так це? Чи правда, що Z перспективніше, ніж X. Покоління Z в Україні - це хто? Як з ними дружити і головне - навіщо? Організатори VideoZhara (фестиваль відео-культури, відео-блогерів і їх фанатів) діляться своїм досвідом. Гіпотези, фейли, успіхи, інструменти і натяк на відповід: а воно мені треба?
    Культура і життя
    Where
    Сцена Inspiration

  • Які історії розповідають про себе українці. Навіщо? Кому? Де? Вплив внутрішніх і зовнішніх комунікацій. Управління інформаційними потоками і формування культури діалогу всередині країни і за її межами. Механіка методології storytelling.
    Бізнес та інновації
    Where
    Сцена Insights

  • У своій презентації Ліза поділиться інсайтами та враженням, які вона отримала під час роботи в Департаменті Діджіталізації, Медіа, Культури і Спорту, а також розкаже про особливості, виклики, переваги та недоліки британської політики в секторі мистецької освіти та креативності, у порівнянні з Україною. Головними take aways від презентації стануть рекомендації щодо розвитку мистецької освіти та креативності на державному та місцевих рівнях в Україні.
    Культура і життя
    Where
    Сцена Insights

  • Соціальна складова креативної індустрії - можливість чи must have? Для чого соціальні ініціатива творцям в креативних індустріях та їх коистувачам.
    Культура і життя
    Where
    Сцена Inspiration

  • Поговоримо про краудсорсингові розслідування. Дослідимо конкретні кейси таких розслідувань в світі. Запропонуємо проект, який допоможе розслідувати коруцію в Україні за принципом краудсорсінгу.
    Cуспільство і держава
    Where
    Сцена Insights

  • Ірина Побєдоносцева говорить із Іриною Сопонару, зіркою «Ліги Сміхи», «Одного разу під Полтавою», «Країни У» та співачками, учасницями «Голосу країни» і акторками Вірою Кекелією та Мартою Адамчук.
    Cуспільство і держава
    Where
    Сцена Inspiration

Місце проведення

НСК "Олімпійський"
вул. Велика Васильківська 55

2 дні - 2 поверхи, 4 сцени, експо, кастинги, зала для перегляду найкращих робіт Cannes Lions, вечірки та заходи партнерів!

100 спікерів - 100 сценаріїв розвитку

Це тільки деякі зі спікерів Креативного Форуму 2018

Тисни тут, щоби переглянути всіх спікерів 3-го Форуму Креативних Індустрій

Переглянути всіх

Організатори та партнери

Організатор

Організатор

За інформаційної підтримки

За підтримки


За підтримки

За підтримки

За підтримки

За підтримки

За підтримки


За підтримки

За підтримки

За підтримки

За підтримки

За підтримки


 

За підтримки


Генеральний медіа-партнер

Генеральний інформаційний партнер


Партнер

Партнер

Партнер

Партнер

Партнер


Партнер

Партнер

Партнер

Партнер

Партнер


Партнер

Партнер

Партнер

Партнер

Партнер


Партнер

Партнер


Новини Форуму